Servis
Nejprve kontaktujte prodejnu, kde jste produkt zakoupili. Spolupracujte s prodejcem – osobně nebo telefonicky – na přípravě reklamace nebo oznámení o opravách mimo záruku (v tomto případě bude oprava provedena po přijetí nákladů). Produkt můžete buď do prodejny doručit sami, nebo požádat prodejce, aby zajistil vyzvednutí zásilky kurýrem.
V případě záručních oprav hradí společnost náklady na dopravu. Pokud se však na opravu nevztahuje záruka, náklady na dopravu hradí zákazník. Produkt by měl být řádně zabalen, nejlépe v originálním nebo náhradním kartonovém obalu. Součástí balíku by měl být doklad nebo protokol, kopie dokladu o koupi a záruční list (pokud se jedná o opravu v záruce). Nezapomeňte také uvést své kontaktní údaje – zpáteční adresu a telefonní číslo.
Opravy provádíme maximálně do 30 dnů, vždy se však snažíme o co nejrychlejší provedení. Po opravě bude výrobek vrácen na uvedenou adresu. V případě placené opravy budou náklady na službu a dopravu – předem dohodnuté s vámi – uhrazeny při doručení.
Chcete-li nahlásit závadu, vyplňte formulář níže nebo kontaktujte náš servis na emailu servis@junama.cz . Popište problém a zástupce servisu vám poskytne pokyny, jak připravit reklamaci nebo žádost o pozáruční opravu (v tomto případě bude vyžadován váš souhlas s náklady na opravu).
Zástupce servisu s vámi probere, jak produkt doručit. V případě záručních oprav hradí náklady na dopravu společnost, zatímco v případě placených oprav hradí náklady na dopravu zákazník. Ujistěte se, že je produkt bezpečně zabalen v krabici (originální nebo náhradní). K balíku přiložte potřebné dokumenty: doklad/záznam, kopii účtenky nebo faktury a záruční list (pokud je k dispozici). Nezapomeňte také uvést své kontaktní údaje – zpáteční adresu a telefonní číslo.
Doba opravy je až 30 dní, ale vynakládáme veškeré úsilí, abychom ji dokončili rychleji. Po dokončení opravy bude produkt vrácen na vaši adresu. V případě opravy mimo záruku budete po dokončení požádáni o úhradu dohodnutých nákladů včetně poplatků za dopravu.